وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
تیم ملی جوانان دختر به رتبه دوازدهمی آسیا اکتفا کرد

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با کسب رتبه دوازدهم به کار خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی تایپه به مصاف هنگ کنگ رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.
ملی پوشان ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 13 و 25 بر 21 مغلوب هنگ کنگ شدند تا با کسب رتبه دوازدهم آسیا به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.
یو چینگ از هنگ کنگ با 15 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدار هنگ کنگ و ایران شد و فاطمه امینی با 13 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران را در دیدار مقابل هنگ کنگ به خود اختصاص داد.
شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که جوان ترین تیم هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا بودند، در این دوره از رقابت ها یک پیروزی برابر ترکمنستان به دست آوردند و پنج شکست مقابل تیم های چین تایپه، سری لانکا، هنگ کنگ (دو بار) و ویتنام تجربه کردند.

                    



نظرات شما عزیزان:

فاطمه جون
ساعت18:28---19 مرداد 1393
در این دنیای پر از دروغ تنها بودن خیلی بهتر از بودن با کسی است که بخواهی دائم خودت را به او یادآوری کنی تا فراموشت نکند.

دوستدارت:فاطمه



فاطمه.ا
ساعت22:10---16 مرداد 1393
بابا ایول!!!کی میره این همه راهو!!!ببین محی جون برات یه شعرساختم:پلنگ ایرونی...محنای محمودی....نجات بخش ایران...محمودی قهرمان!!!!خدایی این شعر من چند تا لایک داره؟

پاسخ: والا نميدونم الان بايد بزنمت يا ازت تقدير كنم .... در هر صورت تشكـــــــــــر تاحالا كسي در وصف من نسروده بود //// اشـــــــــــــــــــكم دراومد


شقايق
ساعت13:19---15 مرداد 1393
انقدر بي معرفت نباشين ديگه.....
اونا هم دارن تلاششونو ميكنن!!!!!
ورزش بانوان تو ايران يه خرده محدوده.....
استاد لايقي ام نه؟؟؟؟؟
پاسخ:تلاش ميكنن ولي نميدونم چرا بروز نميدن ، واقعا تو اين دوره از مسابقات بد بازي كردن ولي پارسال بهتر بودن شقايق جان در ضمن شعارت شقايق هرچي لايقه ديگ ، اصن استاد لايق ب تو ميگن باور كــــــــــــــن ... قرفونت دكتر حنا


فاطمه.ا
ساعت12:08---13 مرداد 1393
حقشونه!آبروی دخترا رو هم همینا بردن!
پاسخ:آخ گفتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي !!!! ولي فاطي جون بذار ي مژده بهت بدم اونم اينكه من كسي هستم ك واليبال دختران جوان رو نجات ميدم و با وجود من از اونجايي ك پاسور و كاپيتان تيم هستم هميشه رتبه 1 مياريم و افتخار مي آفرينيم واسه كشورمون فقط با وجود من چنين چيزي امكان پذيره .... بگــو خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب !!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 مرداد 1393 ا 19:7 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.